Nytt liv

Hello bloggen!

Sjukt längesedan man skrev, mycket har hänt sedan dess. Mestadels bra saker :) Nu har jag precis tagit ett stort steg i mitt liv och valt att lägga gymnastiken på hyllan. Det känns okej so far, men det är klart att det går upp och ner eftersom det varit en så stor del av mitt liv. Nu när de är lov så har man ju lite mer tid över så fick ett litet bloggsugg, dock rinner det oftast ut i sanden. Mina tidigare bloggar som jag haft för ca två år sen handlade mest om mode men om jag skulle börja blogga igen skulle de handla mer om mitt liv och mina funderingar men även såklart om mode eftersom det är en stor del av mitt liv!

Får se om vi hörs snart igen! Imorn är det dock nyår och jag är taggad till tusen!

Nu kör vi!
GOTT NYTT ÅR!
(Kan ju va kul att starta det nya året med att skriva blogg? Bra nyårslöfte kanske?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0