Stress är bara förnamnet..

Blir ett kort inlägg innan jag ska iväg på träning! Skola idag då, först matte lämnade in läxan och kände mig nöjd. Sedan vidare till engelska prov. G delen kändes SKIT bra :D men på VG delen vare som vanlig massa fri skrivning så kommer väl stupa där like always. Var lite stressad också så hoppas inte jag gjorde för mkt slarv fel. Sen körde jag på med religionen blev väldigt mkt. Har nu bara skit lite kvar på två punkter och sen avslutning + rättning av skiten hehe. Har mega MVG ångest för det här arbetet, vet att om jag får VG kan jag fixa till det men jag vill in det. Får hoppas på det bästa men jag vet inte äsch nogom skolan.

Var typ själv i skolan eftersom älsklingarna var på fotbollscup, hörde att de hade förlorat mot paulinska men att jossa spelade fin fint :D ska väl ringa de senare och höra hur det gick. Nu ska jag stressa vidare till tåget och träningen, sedan hem duchsa, äta och se lte's dance. Blir väl lite bloggning och religion också..

Så jag kan njuta av helgen då jag fyller på söndag. Vem vill komma på kalas?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Najs blogg! Kolla in min! har lagt ut bilder från Österrike...
Pussen

2008-03-15 @ 11:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0