Onsdag

Hej!

idag var jag tvungen och kila till skolan för redovisningen i NO, gick jättebra och vi var skit nöjda. MVG på det och livet är bra, höhö. Sen körde jag på med min religion, har kommit riktigt långt nu men det känns som det blir bara mer och mer hela tiden, känner mig aldrigi färdig, aja, sen hämta mamsen mig och det blev ingen träning för mig eftersom jag fortfarande är sjuk. Åkte till stan och fixa lite grejs hehe (en överaskning till en person bland annat? Sen kollade vi på tapeter och jag tror jag har hittat det rätta nu. Blir rött rött rött i mitt rum :) Sen hem och göra matteläxan, höll på i en timma och har bara lite kvar nu men det hinner jag imorn. Nu ska jag snart äta och sen tare lungt och kanske göra lite religion.

Btw så vet jag inte om jag kan göra engelska provet denna vecka, då läraren är sjuk. Kanske gör VG provet i matte imorn i stället och ser om engeska lärarn är där på fredag?

Skit tråkigt inlägg men det har vart en rätt tråkig dag höhö. Aja imorn är det back to training sen i helgen kommer farmor och farfar och jag fyller sexton år :D:D. Får se vad jag får, vet ju inte vilken digitalkamera jag vill ha så de kanske blir pengar så får jag köpa en sen... vi får se... Inge party party blire, men det går inte när man är gymnast, måste va i bra form till EM :D:D:D

puss denna onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0