Min religion

SItter och kämpar med min religion, eller kämpar det blir typ att ena stunden komer jag på massor och sen har jag total ide torka någon timme. Just nu är en sådan. Längtar bara tills det är slut och jag förhoppningsvis får MVG. Och om jag inte får det kommer jag vara så jävla arg och besviken på mig själv att jag inte la ner mer tid på arbetet så ska väl ta och göra det nu. Har lite annats som ska göra idag, är värsta list freaket så skriver alltid ner vad jag ska göra. Så här ser min lista ut idag:

- Sjukgymnasten
- Maila beställning
- Plugga engelska och matte
- SKriva på min religion
- Passa på och städa och rensa nu när jag har lite tid över
- Fixa min blogg design


OCH SEN VILA MASSOR !

Förhoppningvis har jag gjort allt ikväll, nej religion vare nu ja..

uptade.
Hann faktist allt någorlunnda, hade velat göra mer religion men sån e livet. Nu ska jag öva lite mer matte och engelska med red hot chili peppers i lurarna. Här snackar vi minnen eller hur danne? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0