Lördag

äntligen helg och imorn smäller det, 16 ÅR :D

imorse tränande jag halv tio till två. Gick skit bra, barr serien flöt på bra och komemr nog palla dubbelfransmannen sen. På matta gick det ocks bra och hopp klara jag sträckt tsukan skit bra trots att min sats var helt cp så jag trippa som en galning hehe. Men ska vara skönt med helg nu då jag är helt mör i kroppen.

Efter träningen var jag lite på stan och handla lite saker, hitta inge kläder faktist. Rätt dåligt utbud tycker jag nu. Men påsklovet blire stockholm och där har dem ju grejer allt. Nej nu ska jag in i duchen vi hörs senare, jus det gå in på michelles blogg där finns bilder från österrike :D
puss <3

hatar denna ångest men jag klarar inte av det här, jag måste.....

Kommentarer
Postat av: monterrrr

men shit vafan är det med alexandra olsson?????
varför i hela friden härmar du katrin hela tiden?
assåå din blogg ser exakt ut som kahron.blogg.se
du har typ kopierat den eller nått :S
lol, alltså jag säger bara LOL.

2008-03-15 @ 22:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0