Lång fredag

ligger här i min säng på lång fedagen, tränade i morse halv tio till två. Barr gick skit bra, sen körde jag itne så mycket på resten för att vila hälsenan. åhh den måste bli bra NU NU NU :( aja de löser sig med tabletter och tejp.
Ska inte göra så mycket mer resten av dagen, har träning samma tid imorn också!

Imorn äre träning 9:30-14:00 sedan åka till vingåker med la familia, cheka outleten och fira påsk på thai restaurngen, hehe min familj har lite annorlunda sätt att fira påsk. T,ex, förra påsken körde v runt och försökte hitta göran persson hus haha. Fast vanöigtvis är vi hos farmor och farfar i skövde och firar tradtionellt men på grund av olika anledningar blev det itne förra året och inte i år heller eftersom jag måste träna inför EM. Aja imorn ska jag också föröska kila förbi hos danne och säga gratis. Grabben blir sexton år sex dagar efter mig :)

nej nu ska jag vila vidare höhö <3


Kommentarer
Postat av: jossan

Haha din familj är den mest otraditionella familj jag vet, men det låter himla roligt :D Vi hörs!

2008-03-23 @ 11:44:29
URL: http://josefaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0