läger imorn!

hejhej!

har nu upptäct att det är min data det är fel på, detta gör att jag inte kan läsa alla mina favorit bloggar från min data utan måste låna brorsans. Aja papa har lovat att fixa problemet snarast!

just nu ligger jag i sängen efter träningen (som vanligt) haha, borde egentligen koncentrera mig på att packa, då jag imorn ska på läger ons-fre inför EM. Det är i etuna som det bli hemmaplan för oss, skönt! sedan kommer jag hem lördag och då blire till att packa om inför EEEMMM :D:D blir borta en vecka, så det blir mkt att packa. Har tusen andra saker jag borde göra som städa, plugga men det skiter jag för nu äre EM fokus, som jag och jossan sa haha.

Hälsene läget är bättre, kör tejp plus voltaren. Bllir att köra igenom nu och kötta till em, det kommer gå vägen :)
nej nu ska jag pallra mig upp och börja lägga upp de saker jag ska ha med mig på sängen och fixa ipoden och sånt.

Hörs ikväll eller på fredag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0