INGET PLUGG!

sitter här och fullkomligt njuter över att inte ha något att plugga till, LYCKA haha :)

dagen idag då, skola som vanligt men vi har tema vecka så det är lite soft :) på lunchen vare påskbuffe, åt mest köttbullar. Jag, Katrin och jossan satt och kommenterade olika låtar från melodifestivalen. Sedan kunde vi inte sluta härma Charlotte Perrelis nasala röst när hon börjar sjunga, checka det här HAHA:



haha skit kul eller hur, när hon sjunger i början: Everything has a beginning everything comes to an end, det låter helt sjukt nasalt och cp haha. vi sjöng typ tio gånger och härma hennes dans och riddarustning till klänning haha, aja efter lucnh planerade vi lite till och sedan drog jag vidare på träning, matta gick riktigt jävla bra :D Efter träningen ville pappsen till onoff han skulle kolla på data då hans krasha igår, troligen ska han ta cophe stationära data och cophe ska få en ny bärbar, JAG DÅ? HAHA no offense min kära HP men du är lite klumpig ch bära på. Vill ha en med större skärm som är lätt och smidig med windows vista. Drömma går ju eller får tjata på pappa, aja stort ilandproblem det här. Nej nu ska jag lägga mig tidigt som jag lovat jossan och mamma haha.

Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0