Helgen

Lördag: Tränade på morgonen/förmiddagen se duscha i hallen och så drog vi till vingåker, var as trött så pallade inte kolla så mkt. men köpte en fin tröja :) provade också en asfin klänning (lägger in bild sen) men köpte den inte för mina användingstillfäällen skulle bli alldeles för få. Sedan drog vi vidare till thai restaurangen, så jävla gott mmm :D aja sen hem och chilla med private practice till typ ett då jag kröp till kojs.

Söndag: Vakna runt tio, sov as bra i natt och hade värsta bra drömmen. Dock kommer jg inte ihåg nu vad jag drömde, men jag kommer ihåg att det var en jävligt bra dröm haha. komplicerat det där. Aja sen upp, käka frulle fixa lite saker och så drog jag till tuna park för lite shopping med ida, idi och dora. På väg dit då jag också är försenad ringer en journalist från tidningen folket och vill ha en intervju haha han va skit trevlig och det gick  bra :D sedan kom jag äntlgien fram och vi gick runt i tuna park, plötsligt ringer journalisten igen och säger att han vill komma och ta en bild på mig ida och idi på tuna park och visa våra fritidsintressen. Jag ba "okej" så en fotogrf kom och tog kort på is vimlet av människor, alla stirra so fan och vi kände oss som värsta känidsarna. Nu vare dags för lunch, jag tog carbonara som var skit god. Charlotte Perreli var ju även där och uppträdde så tuna park var full proppade. Skrattde för mig själv och tänkte på min, jossans och katrin fina imitation HAHA. Sedan kollade vi vidare i tuna park men jag hitta INGET, helt sjukt :S Nu var vi trötta så vi åkte hem till idaa och chilla samt åt lite glass. Sen kom mamsen och vi åkte hem, käka middag och nu ska jag bara chilla och kolla på private practice. Har träning tidigt imorn med!

ursäkta alla stavfel men jag orkar inte fixa hehe

pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0