Födelsedagen

I söndags fylldeb jag somsagt år och det var verkligen en lyckad dag. Blev väckt runt tio av en sjungande släkt, dock hade jag legat och väntat typ en timme, haha. Aja sen upp och öppna paket, blev jätteglad. Fick bland annat:

- digitalkamera
- tapeter
- Stor spegel
- Svarta keds
- Svarta pump
- Presentkort för 1000 kr
- Gympa dräkt
 och lite annat smått och gott

Sedan åt vi lite frukost, jag och cophe planerade för vårt "kalas" så vi åkte och handla på willys med farmor och farfar. Blev väldigt onyttiga påsar som farfar sa. Sen hem och äta lunch och tårta med farmor och farfar. Efter det skulle dem åka hem och jag och cophe började förbereda för gästerna som skulle komma. Vid fyra kom  katrin och danne och vi chilla på mitt rum medans cophes gäster var där nere haha. Aja vid sex kom jossan och Emelie direkt från fotbolssträning :) Vi åt tårta och snacka och sen chilla vi till typ nio då folk började dra sig hemmåt.Var dock tvungen att jobba med lite religion, men när alla hade åkt hem var emelie snäll och hjälpte mig lite. Emelie drog vid tio och jag gjorde mig färdig för sängen meden lyckad dag bakom mig.

TACK alla som gjorde min dag så jävla bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0