25 minuter till 16 års dagen!

jag vet att jag tjatar om min födelsedag men jag vill ju få den uppmärksammad. Kvällen har bjudit på fondue med släkten och sedan melodifestivalen. Att äta fondue tar sin lilla tid så vi var tvungen att pausa melodifestivalen så vi låg hela tiden en halv timma efter resten av svenska folket haha. Under tiden hade jag kontakt med både jossan, danne och katrin. Så de kommer hem till mig imorn :) med emelie vet jag inte än, ska ringa henne...

Efter melodifestivalen fick jag värsta ideerna så skrev massa på religonen, skit lite kvar nu. Känns bättre nu tror jag :) nu ska jag bara chilla och invänta tolv slaget, puss <333

Kommentarer
Postat av: Michelle

GRAAAAAAAATTIIIIIIS!!!!

2008-03-16 @ 22:29:13
Postat av: jossan

grattis baby! och tack för en trevlig kväll :)))))

2008-03-17 @ 17:14:07
URL: http://josefaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0